BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwaj Agnieszka
Tytuł
Prosto do celu
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 29, s. 20-21
Słowa kluczowe
Marketing precyzyjny, Marketing bezpośredni, Komunikowanie marketingowe
Precision marketing, Direct marketing, Marketing communication
Abstrakt
Marketing precyzyjny to nowy sposób podejścia do komunikacji rynkowej i działalności biznesowej. Być może najskuteczniejszy z tych, które do tej pory wymyślono. W każdym razie - coraz popularniejszy. W artykule przedstawiono zalety marketingu bezpośredniego oraz omówiono przykłady wykorzystywania tej metody marketingowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu