BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berner Robert, Kiley David
Tytuł
Globalne marki
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 15-16 (179-180), s. 36-42
Słowa kluczowe
Ranking przedsiębiorstw, Marka przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo międzynarodowe
Ranking of companies, Enterprise's brand, International enterprise
Uwagi
Zawiera ranking "100 najcenniejszych marek"
Abstrakt
Business Week i Interbrand oceniają firmy, które najlepiej budują wizerunek swoich marek. Firmy, które zyskały najwięcej, przywiązują wagę do największych niuansów i dbają o spójną tożsamość marki w ramach każdego produktu, rynku oraz w kontakcie z klientem. Najlepsi twórcy marek prowadzą bardzo kreatywną autopromocję. W tegorocznym rankingu najlepiej wypadły spółki technologiczne i finansowe. Amerykański eBay wyprzedził o kilka miejsc Apple'a, na tych samych pozycjach co rok wcześniej znalazły się Samsung i HSBC, a do megabanku dołączył finansowy gigant - UBS. Natomiast najbardziej straciło Sony, nie najlepiej też wiodło się bankowi Morgan Stanley, producentowi samochodówVolkswagen, producentowi dżinsów Levi's i firmie komputerowej Hewlett-Packard.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu