BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sękowska Magdalena
Tytuł
Jak zobaczyć całego słonia
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 9, s. 70-73
Słowa kluczowe
Techniki organizatorskie, Zachowania organizacyjne, Zachowania komunikacyjne, Zachowania pracownika, Komunikowanie interpersonalne, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Konflikty pracownicze
Organisational techniques, Organisational behaviour, Communication behaviours, Employee behaviours, Interpersonal communication, Communication in organisation, Employees conflicts
Abstrakt
Fakt istnienia grupy osób, które ze sobą współpracują nie oznacza jeszcze, że powstanie z tego prawdziwy zespół. Tworzenie zespołu bowiem to proces - polegający na stawianiu celów, określaniu zasad, formułowaniu oczekiwań czy wypracowywaniu sposobów przepływów informacji, ustalaniu ról, itp. Zespół to też relacje między jego członkami - więzi i zażyłości, to rodzaje kontaktów i wzajemnych nastawień, sposoby rozwiązywania konfliktów i rodzaje udzielanego sobie poparcia. Prawidłowy rozwój zespołu to również wyzwanie dla jego liderów, czyli kierownictwa firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu