BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czarnecka Dominika
Tytuł
Centra do centrum : Centra handlowe
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 9, s. 54-56
Słowa kluczowe
Centra handlowe, Hipermarkety, Handel detaliczny, Sieci handlowe, Zagospodarowanie przestrzenne, Inwestycje budowlane, Nieruchomości komercyjne
Shopping centres, Hypermarkets, Retail trade, Chain stores, Spatial development, Construction investments, Commercial property
Abstrakt
Boom na centra handlowe na przedmieściach przemija - dziś wielofunkcyjne obiekty tego typu budowane są w centralnych obszarach miast, a wielu inwestorów opiera strategię swojego rozwoju na miastach średnich i mniejszych. Szacuje się, że w najbliższych latach powierzchnia handlowa w Polsce wzrośnie o ponad milion metrów kwadratowych, co oznaczać będzie wzrost o mniej więcej 35 procent w porównaniu ze stanem obecnym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu