BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poćwiardowski Mariusz
Tytuł
Preferencje i kierunki rozwoju Polskich Linii Kolejowych w świetle badań satysfakcji klienta
Źródło
Rynek Kolejowy, 2005, nr 10, s. 70-73
Słowa kluczowe
Badanie opinii, Badanie rynku, Obsługa klienta, Jakość usług, Transport kolejowy, Rozwój transportu
Opinion research, Market research, Customer service, Quality of services, Railway transport, Development of transport
Firma/Organizacja
Polskie Koleje Państwowe SA (PKP SA), Polskie Linie Kolejowe SA
,
Abstrakt
Właściwa współpraca pomiędzy zarządcą infrastruktury a przewoźnikami (klientami) operującymi na niej jest podstawowym warunkiem rozwoju konkurencyjnego rynku kolejowego. Dlatego też PKP PLK SA powinny zwracać szczególną uwagę na kształtowanie pozytywnej opinii wśród klientów, przy czym badania satysfakcji klienta winny stać się podstawą do analizy działań firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-1958
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu