BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Solski Dariusz A.
Tytuł
Dane w bankach przyszłości
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 32, s. 26-27
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informacja dla potrzeb zarządzania
Banking sector, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Information for management needs
Abstrakt
Przeobrażenia zachodzące w bankach można w uproszczeniu przedstawic jako proces dostosowywania się do oczekiwań klientów pod presją wymagań ze strony właścicieli. Zmienia sie klient i jego wymagania - zmieniają się banki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu