BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Swatowska Katarzyna
Tytuł
Centrum zysków
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 35, s. 8-10
Słowa kluczowe
Call centers, Obsługa klienta, Koszty obsługi klienta, Dostęp do informacji
Call centers, Customer service, Customer service costs, Access to information
Abstrakt
Każdy bank czy firma finansowa zdaje sobie sprawę z potrzeby posiadania call center. Jednak dla części z nich to nadal zło konieczne: dział, który kosztuje i niewiele wnosi do rozwoju firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu