BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ankiel-Homa Magdalena, Olejniczak Tomasz
Tytuł
Możliwości kształtowania wartości produktu przez producentów - wybrane aspekty
Źródło
Przegląd Organizacji, 2005, nr 7-8, s. 54-57, bibliogr. 6 pozycji
Słowa kluczowe
Produkt, Wartość dla klienta, Strategia produktu, Potrzeby człowieka
Product, Value to customer, Product strategy, Human needs
Abstrakt
Artykuł poświęcony jest wartości produktu, której tworzenie stało się obecnie priorytetowym celem działań przedsiębiorstw. Dostarczenie klientowi satysfakcji odbywa się poprzez sprzedanie mu odpowiedniej wartości. Wartość jest naczelnym elementem łańcucha sprzedaży, a często jest ważniejsza od samego produktu czy usługi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. DOYLE P., Marketing wartości, Feiberg SJA, Warszawa 2003.
  2. KALL J., Silna marka, PWE, Warszawa 2003.
  3. SZYMURA-TYC M., Zarządzanie przez wartość dla klienta - budowa wartości firmy, http://www.zti.com.pl/instytut/ pp/referaty/ref4_full.html
  4. SLYWOTZKY J., MORRISON D.J., ANDELMAN D., Strefa zysku, PWE, Warszawa 2000.
  5. Tajniki marketingu, LIBER, Warszawa 2001.
  6. Zarządzanie produktem, red. B. SOJKIN, PWE, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu