- Autor
- Ankiel-Homa Magdalena, Olejniczak Tomasz
- Tytuł
- Możliwości kształtowania wartości produktu przez producentów - wybrane aspekty
- Źródło
- Przegląd Organizacji, 2005, nr 7-8, s. 54-57, bibliogr. 6 pozycji
- Słowa kluczowe
- Produkt, Wartość dla klienta, Strategia produktu, Potrzeby człowieka
Product, Value to customer, Product strategy, Human needs - Abstrakt
- Artykuł poświęcony jest wartości produktu, której tworzenie stało się obecnie priorytetowym celem działań przedsiębiorstw. Dostarczenie klientowi satysfakcji odbywa się poprzez sprzedanie mu odpowiedniej wartości. Wartość jest naczelnym elementem łańcucha sprzedaży, a często jest ważniejsza od samego produktu czy usługi.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- DOYLE P., Marketing wartości, Feiberg SJA, Warszawa 2003.
- KALL J., Silna marka, PWE, Warszawa 2003.
- SZYMURA-TYC M., Zarządzanie przez wartość dla klienta - budowa wartości firmy, http://www.zti.com.pl/instytut/ pp/referaty/ref4_full.html
- SLYWOTZKY J., MORRISON D.J., ANDELMAN D., Strefa zysku, PWE, Warszawa 2000.
- Tajniki marketingu, LIBER, Warszawa 2001.
- Zarządzanie produktem, red. B. SOJKIN, PWE, Warszawa 2004.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0137-7221
- Język
- pol