BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jędral Radek
Tytuł
Telefoniczny rachunek sumienia
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 35, s. 10-13
Słowa kluczowe
Telekomunikacja, Usługi telekomunikacyjne, Ceny usług, Jakość usług, Technologie telekomunikacyjne
Telecommunication, Telecommunications services, Services prices, Quality of services, Telecommunication technologies
Abstrakt
W artykule podjęto problem przywiązania i przyzwyczajenia firm do swojego operatora telekomunikacyjnego niezależnie od kosztów telekomunikacyjnych. Autor namawia do przeprowadzenia analizy najkorzystniejszego dla firmy pod względem ekonomicznym, jakościowym i technologicznym rozwiązania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu