BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Przybył Radosław, Maliszewski Paweł
Tytuł
Zmierzch średniej półki : Marketing: Segmentacja rynku
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 10, s. 90-95
Słowa kluczowe
Segmentacja rynku, Segmentacja klientów, Gospodarka rynkowa, Nisza rynkowa, Marketing produktu, Marketing konsumencki, Komunikowanie marketingowe
Market segmentation, Customer segmentation, Market economy, Market niche, Product marketing, Consumer Marketing, Marketing communication
Abstrakt
Od pewnego czasu w gospodarce (także polskiej) daje się zauważyć nowe zjawisko, określane mianem bipolaryzacji rynków. Polega ono na tym, iż z jednej strony rośnie segment konsumentów poszukujących zaawansowanych produktów i usług, często po wysokich cenach. Z drugiej zaś strony coraz silniej uaktywnia się grupa konsumentów korzystających z uproszczonej oferty po niskich cenach. Oznacza to jednak zmierzch tzw. środkowego segmentu rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu