BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cyganek Mariusz
Tytuł
Niezadowoleni odchodzą
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 35, s. 13-14
Słowa kluczowe
Call centers, Jakość usług, Lojalność klientów, Obsługa klienta
Call centers, Quality of services, Customer loyalty, Customer service
Abstrakt
Lepsze relacje z klientami, zapewnienie im szybkiej i skutecznej pomocy oraz możliwości wyboru sposobu komunikacji wpływa na poziom satysfakcji, który ma niemal bezpośrednie przełożenie na lojalność wobec firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu