BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Andrzej
Tytuł
Halo, tu twój bank
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 36, s. 9-13
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Technologia komunikowania, Telefoniczne Centra Obsługi, Call centers, Contact center
Customer service, Communication technology, Call centers, Call centers, Contact center
Abstrakt
Artykuł podejmuje problem przyszłości contact centers. Nie jest wykluczone, że banki zatrudnią w swoich contact centers komputery zamiast konsultantów. W artykule opublikowano też zestawienie, prezentujące call centers działające w ramach niektórych polskich banków i towarzystw ubezpieczeń.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu