BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meinardi Dominika
Tytuł
Reklama PROcentuje
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 36, s. 27-29
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Promocja usług, Konkurencja reklamowa, Marketing bankowy
Banking services, Services promotion, Advertising competition, Bank marketing
Abstrakt
Usługi bankowe kojarzą się raczej ze sztywnymi regułami, nieprzebłaganymi terminami, stabilnością i regularnością. Tymczasem coraz większa konkurencja w tym sektorze wymaga od finansistów większej elastyczności działań. Również przy wyborze nośników reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu