BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Trefić do celu
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 36-37
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Direct marketing, Small business
Abstrakt
Skłonić do działania konkretnego klienta -oto sens marketingu bezpośredniego. Marketing bezpośredni to nowoczesny i błyskawicznie rozwijający się sposób komunikacji firmy z klientem. Uzupełnia i wspomaga tradycyjne kampanie reklamowe, choć coraz częściej jego narzędzia stosowane są oddzielnie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu