BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Tajemnica w rekordzie
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 38-39
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Bazy danych
Direct marketing, Databases
Abstrakt
By twoja przesyłka nie trafiła do kosza, musisz wiedzieć, do kogo ją wysyłasz. Im więcej wiesz o kliencie, tym mniej wydajesz na jego zdobycie. Baza danych to element bez którego marketing bezpośredni nie istnieje. To co najmniej 50 proc. sukcesu każdej kampanii. Genialna kreacja, tysiące wykonanych telefonów, pełne rozmachu akcje w terenie - to wszystko nie zda się na nic, jeśli baza klientów, do których chcemy dotrzeć będzie źle zorganizowana.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu