BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Partyzanci z wirusami
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 40-41
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Komunikowanie marketingowe, Narzędzia marketingu bezpośredniego
Direct marketing, Marketing communication, Direct marketing tools
Abstrakt
Konsolidacja, postęp technologiczny i konkurencja - trzy motory napędowe polskiego rynku, które spowodowały, że marketing bezpośredni w ciągu ostatnich kilku lat przeżywał prawdziwą rewolucję. Komunikowanie się z klientem ma dziś charakter zintegrowany - poszczególne narzędzia nie są wykorzystywane samodzielnie, lecz wspierają się nawzajem. Widać to najlepiej w reklamach telewizyjnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu