BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Biznes przez telefon
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 46-47
Słowa kluczowe
Usługi telekomunikacyjne, Telemarketing
Telecommunications services, Telemarketing
Firma/Organizacja
Telekomunikacja Polska SA (TP SA)
Abstrakt
Szefów drobnych biznesów odstrasza wizja kontaktu z czołowym polskim operatorem telekomunikacyjnym, bo ten kojarzy im się wyłącznie z horrendalnymi cenami. W przypadku telemarketingu koszty połączeń stanowią zaledwie 20-30 proc. wydatków. Korzyści z odbierania telefonów będą niewielkie, jeśli infolinia nie będzie co najmniej ulgowa, a to też oznacza wydatki. Zamiast więc bać się współpracy z TP SA, warto się skupić na efektywnym wykorzystaniu samego narzędzia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu