BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Trafiony@Klient.pl
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 48
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Marketing mobilny, Marketing bezpośredni
e-marketing, Direct marketing tools, Mobile marketing, Direct marketing
Abstrakt
Marketing e-mail najczęściej przybiera formę newslettera. Klient musi czuć, że go potrzebuje. E-mailing to jedno z najtańszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Ale absolutnie nie znaczy to, że wiadomości można wysyłać każdemu, kto znalazł się w naszej bazie danych - w przekonaniu że chybienie celu nie będzie kosztować. Punktem wyjścia do kampanii e-mailingowej jest oczywiście sensowna baza danych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu