BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Machowiak Jarosław
Tytuł
Blondyn dźwignią handlu
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 72-73
Słowa kluczowe
Marketing, Reklama
Marketing, Advertising
Abstrakt
Reklama musi być jak dobra zupa. Nie wolno jej przesolić. I nie ma znaczenia, czy gotuje ją kobieta, czy mężczyzna. Liczba prezentowanych z przymrużeniem oka bohaterów i bohaterek reklam jest mniej więcej zbliżona. kobiety nie mają powodów do narzekania, że są w jakiś szczególny sposób wyróżnione. Blondynek jest tyle samo co blondynów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu