BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Modliński Witold
Tytuł
Od TQM recepta na klienta
Źródło
Bank, 2005, nr 3, s. 20-23
Słowa kluczowe
Zarządzanie przez jakość, Obsługa klienta, System zarządzania jakością
Total Quality Management (TQM), Customer service, Quality management systems
Abstrakt
Jakość usług finansowych w Polsce wciąż pozostawia dużo do życzenia. Artykuł odpowiada na pytanie jak uzyskać zadowolenie klienta, przy jednoczesnym uzyskaniu polepszenia funkcjonowania organizacji, w tym i wyników finansowych. Autor przedstawia jednocześnie ideę TQM, w założeniach której wszystkie systemy, zadania, cele i mierniki są tak obmyślane, by uzyskać poprawę zadowolenia klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu