- Autor
- Modliński Witold
- Tytuł
- Od TQM recepta na klienta
- Źródło
- Bank, 2005, nr 3, s. 20-23
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie przez jakość, Obsługa klienta, System zarządzania jakością
Total Quality Management (TQM), Customer service, Quality management systems - Abstrakt
- Jakość usług finansowych w Polsce wciąż pozostawia dużo do życzenia. Artykuł odpowiada na pytanie jak uzyskać zadowolenie klienta, przy jednoczesnym uzyskaniu polepszenia funkcjonowania organizacji, w tym i wyników finansowych. Autor przedstawia jednocześnie ideę TQM, w założeniach której wszystkie systemy, zadania, cele i mierniki są tak obmyślane, by uzyskać poprawę zadowolenia klienta.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1230-9125
- Język
- pol