BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Każarnowicz Barbara
Tytuł
Czujny klient
Źródło
Bank, 2005, nr 4, s. 53-55
Słowa kluczowe
Ochrona konsumenta, Prawa konsumenta, Umowa ubezpieczeniowa, Bankowość
Consumer protection, Consumer law, Insurance contract, Banking
Abstrakt
Rynek sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, jako dodatkowej usługi w ramach oferowanych przez banki produktów, jest także obszarem, na którym pojawia się element ochrony konsumenta. Artykuł przedstawia także przykładowe wyliczenie bezprawnych działań przedsiębiorcy, które w świetle przepisów uznawane są jako naruszające zbiorowe interesy konsumentów t.j. n.p. naruszenie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji, czy nieuczciwa lub wprowadzajaca w błąd reklama.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu