- Autor
- Kłos Kacper
- Tytuł
- Komunikacja interpersonalna
- Źródło
- Bank, 2005, nr 4, s. 42-43
- Słowa kluczowe
- Komunikowanie interpersonalne, Komunikowanie, Psychologia biznesu
Interpersonal communication, Communication, Business psychology - Abstrakt
- Artykuł zwraca uwagę na to, iż komunikacja interpersonalna odgrywa we współczesnych bankach coraz większą rolę. Dzięki fuzjom i przejęciom banki nabierają coraz bardziej ponadnarodowego charakteru. Artykuł omawia m.in. proces komunikacji, wymienia elementy mające na niego wpływ.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1230-9125
- Język
- pol