BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłos Kacper
Tytuł
Komunikacja interpersonalna
Źródło
Bank, 2005, nr 4, s. 42-43
Słowa kluczowe
Komunikowanie interpersonalne, Komunikowanie, Psychologia biznesu
Interpersonal communication, Communication, Business psychology
Abstrakt
Artykuł zwraca uwagę na to, iż komunikacja interpersonalna odgrywa we współczesnych bankach coraz większą rolę. Dzięki fuzjom i przejęciom banki nabierają coraz bardziej ponadnarodowego charakteru. Artykuł omawia m.in. proces komunikacji, wymienia elementy mające na niego wpływ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu