BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Masiukiewicz Piotr
Tytuł
Klient "błądzący"
Źródło
Bank, 2005, nr 4, s. 44-46
Słowa kluczowe
Percepcja produktu, Klient, Ocena działalności banku
Product perception, Customer, Assessment of banking performances
Abstrakt
Artykuł zwraca uwagę na pojęcie luki percepcji, która oznacza rozwarcie między zasobem informacyjnym klienta (postrzeganiem oferty rynkowej), a faktycznymi cechami oferty rynkowej (jakość, cena, itp.). W artykule przedstawione sa wyniki badania sondażowego przeprowadzonego przez autora. Jego celem było weryfikacja hipotezy, dotyczącej znaczenia cen produktów bankowych przy podejmowaniu decyzji oraz niskiego poziomu percepcji co do modeli cenowych, i w konsekwencji efektywnych kosztów ponoszonych przez klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu