BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Doskonały związek
Źródło
Bank, 2005, nr 5, s. 13-15
Słowa kluczowe
Klient, Komunikowanie, Obsługa klienta, Lojalność klientów, Bankowość
Customer, Communication, Customer service, Customer loyalty, Banking
Abstrakt
Artykuł podejmuje tematykę relacji banków z ich klientami. Działania banków właśnie w dziedzinie poprawy satysfakcji klientów opierają się na długofalowych programach, które jednak nie zawsze charakteryzują się skutecznością. Dodatkowo pochłaniają duże nakłady finansowe. Ważne jest wyodrębnienie kluczowych klientów i kształtowanie z nimi więzi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu