- Autor
- Zych Adam
- Tytuł
- Jeden bank w firmie
- Źródło
- Bank, 2005, nr 5, s. 38-40
- Słowa kluczowe
- Obsługa klienta, Operacje bankowe, Marketing bankowy
Customer service, Banking transactions, Bank marketing - Abstrakt
- Uznaje się, że optymalnym rozwiązaniem dla podmiotów gospodarczych w zakresie obsługi bankowej jest korzystanie przez firmę z usług co najmniej dwóch-trzech banków. Autor artykułu wskazuje jednak, że w zdecydowanej większości wypadków bardziej korzystny jest model obsługi bankowej realizowanej przez jeden tylko bank. W artykule omówione zostały korzyści odnoszone przez firmy korzystające z usług tylko jednego banku.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1230-9125
- Język
- pol