BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zych Adam
Tytuł
Jeden bank w firmie
Źródło
Bank, 2005, nr 5, s. 38-40
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Operacje bankowe, Marketing bankowy
Customer service, Banking transactions, Bank marketing
Abstrakt
Uznaje się, że optymalnym rozwiązaniem dla podmiotów gospodarczych w zakresie obsługi bankowej jest korzystanie przez firmę z usług co najmniej dwóch-trzech banków. Autor artykułu wskazuje jednak, że w zdecydowanej większości wypadków bardziej korzystny jest model obsługi bankowej realizowanej przez jeden tylko bank. W artykule omówione zostały korzyści odnoszone przez firmy korzystające z usług tylko jednego banku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu