BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poćwiardowski Mariusz
Tytuł
Preferencje i kierunki rozwoju Polskich Linii Kolejowych w świetle badań satysfakcji klienta
Źródło
Przegląd Komunikacyjny, 2005, nr 10, s. 15-21
Słowa kluczowe
Transport kolejowy, Obsługa klienta, Wizerunek przedsiębiorstwa, Infrastruktura kolei, Usługi transportowe, Jakość usług
Railway transport, Customer service, Company image, Rail infrastructure, Transport services, Quality of services
Firma/Organizacja
Polskie Linie Kolejowe SA
Abstrakt
W drugim kwartale 2005 r. w Katedrze Logistyki Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu przeprowadzono badania satysfakcji przewoźników z korzystania z usług Zakładów Infrastruktury Kolejowej. Podstawowym celem badania była ocena jakości i efektywności współpracy prywatnych przewoźników kolejowych z zarządcami infrastruktury kolejowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0033-2232
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu