BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gruszczyński Jerzy
Tytuł
Zaśmiecanie informacyjne krajobrazu
Źródło
Aura, 2005, nr 10, s. 30-31
Słowa kluczowe
Ochrona krajobrazu, Ochrona środowiska, Świadomość ekologiczna, Reklama
Landscape protection, Environmental protection, Ecological awareness, Advertising
Kraj/Region
Podhale, Tatrzański Park Narodowy
Tatra National Park
Abstrakt
Reklamy w stolicy polskich Tatr - Zakopanem, podobnie jak w wielu innych miastach naszego kraju, budzą od lat sporo kontrowersji oraz emocji. Większość z nich wykonana po amatorsku, nierzadko źle usytuowana, skutecznie psuje czy kaleczy atrakcyjne krajobrazy przyrodnicze. Najgorszym jednak skutkiem braku rozwiązań w sferze wizualnej jest powszechne przekonanie, iż w realiach wolnego rynku tak właśnie musi być.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-3668
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu