BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jeżewski Michał
Tytuł
Moda czy propozycja biznesowa
Źródło
Businessman Magazine, (dodatek) - Telefonia IP, 2005, nr 7, s. 72-74
Słowa kluczowe
Telekomunikacja, Usługi telekomunikacyjne, Call centers, Telefoniczne Centra Obsługi, Telefonia internetowa, Telefonia IP, Innowacje techniczne
Telecommunication, Telecommunications services, Call centers, Call centers, Internet telephony, IP telephony, Technical innovations
Abstrakt
Wraz z rozwojem sieci transmisji danych opartych o protokół IP pojawiły się możliwości wykorzystania ich do transmisji głosu. Powstające w tym celu rozwiązania spotykają się z rosnącym zainteresowaniem przyszłych klientów. Stwarzają też doskonałą możliwość na ograniczenie kosztów telekomunikacyjnych firmy. Telefonia IP dla firm jest najbardziej zaawansowaną formą komunikacji biznesowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu