BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Simon Hermann, Dietl Marek, Rejman Radosław
Tytuł
Optymalne ceny : Zarządzanie: Proces ustalania cen
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 7, s. 62-63
Słowa kluczowe
Zarządzanie menedżerskie, Ceny towarów, Polityka cenowa, Sprzedaż produktu, Zysk przedsiębiorstwa, Pośrednictwo handlowe, Koszty w przedsiębiorstwie
Managerial managing, Commodity price, Pricing policy, Product sales, Business profit, Trade intermediary, Costs in companies
Abstrakt
W latach 1995-2001 przychody przedsiębiorstw w Polsce zwiększyły się o 152 procent Jednocześnie rentowność w sprzedaży brutto w tym okresie spadła z 3,7 procent w 1995 r. do 0,7 procent w 2001. Sprawiło to, iż łączny zysk brutto w 2001 r. był dwa razy mniejszy, niż 6 lat wcześniej. Liczby te dość dobrze oddają podejście do kierowania przedsiębiorstwami w Polsce. W drugiej połowie lat 90. nacisk kładziony był na zwiększenie sprzedaży. Po tym okresie menedżerowie musieli zwrócić uwagę na koszty.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu