BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Seweryn Iwona
Tytuł
Świeży powiew Ozone : W biznesie: Ciuchy dla młodzieży
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 7, s. 30-31
Słowa kluczowe
Przemysł odzieżowy, Marka produktu, Wyroby markowe, Rynek odzieżowy, Sprzedaż produktu, Charakterystyka przedsiębiorstwa
Clothing industry, Product brand, Brand products, Clothing market, Product sales, Company characteristics
Firma/Organizacja
Ozone
Abstrakt
Łódź staje się znów ziemią obiecaną dla wielu przedsiębiorców. Miasto, kojarzone do niedawna z upadającym przemysłem lekkim, jest teraz miejscem sukcesów małych i średnich firm, które kontynuując tradycję zainwestowały w rynek odzieżowy. Tu bowiem w 2003 r. powstała nowa marka ubrań przeznaczonych dla młodzieży - Ozone. Dziś sprzedawana jest w 230 sklepach w Polsce, a także na Ukrainie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu