BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mullaney Timothy J.
Tytuł
Mały biznes, duża kasa
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 14 (178), s. 74-75
Słowa kluczowe
Internet, Rynek reklamy, Wyszukiwarki internetowe
Internet, Advertising market, Internet search engine
Firma/Organizacja
Google Inc., Yahoo
,
Abstrakt
Na rynku reklamy w USA toczyć się będzie kolejna wielka bitwa o względy milionów małych firm. Yahoo! i Google zbudowały świetnie prosperujący interes, świadcząc usługi wielkim korporacjom. Teraz jednak oba portale zaczynają pogoń za pieniędzmi małych amerykańskich przedsiębiorstw. Rodząca się konkurencja oznacza, że Yellow Pages (książka teleadresowa firm) muszą przejść serię szybkich zmian. Do przeszłości odejdzie przerzucanie stron grubych tomów książki telefonicznej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu