BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz, Omachel Radosław
Tytuł
Wyblakłe ikony
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 15-16 (179-180), s. 46-48
Słowa kluczowe
Ranking przedsiębiorstw, Marka produktu
Ranking of companies, Product brand
Firma/Organizacja
Americanos, Hoop, Goplana, Malma Sp. z o.o., MK Cafe & Tea, Wittchen, Optimus SA, Polar SA, Vistula SA
, , , , , , , ,
Abstrakt
Nie wszystkie marki skorzystały na poprawie koniunktury gospodarczej. Business Week wskazał dziewięć marek, które tracą blask lub co najmniej nie wykorzystują potencjału, który w nich tkwi. Wybraną dziewiątkę marek podzielono na trzy grupy: staruszki - to "nobliwe damy" narodzone we wczesnym PRL-u, które nie mają przewagi nad konkurencją: Polar i Vistula, kolejne to sieroty - marki zaniedbane przez właścicieli, choć z dobrą przeszłością i dużym potencjałem: Optimus, Hoop, Americanos, Malma, Wittchen, oraz ostatnia grupa - dzieci niechciane, marki spisane przez właścicieli na straty: Goplana i MK Cafe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu