BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nussbaum Bruce
Tytuł
Bądź kreatywny
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 15-16 (179-180), s. 56-62
Słowa kluczowe
Kreatywność, Innowacyjność, Innowacyjność przedsiębiorstw, Innowacje
Creativity, Innovative character, Enterprise innovation, Innovations
Uwagi
Zawiera ranking: "20 najbardziej innowacyjnych firm na świecie".
Abstrakt
Na naszych oczach powstaje nowy model korporacyjny, który za sprawą nacisku na kreatywność i innowacje może stać się nowym sposobem na osiąganie wzrostu. Coraz częściej najważniejszą umiejętnością jest kreatywność - kontrolowana przez prawą półkulę mózgu sfera, którą operatywne firmy wykorzystują do generowania wyższych przychodów. Nie liczy się już tylko matematyka i inne nauki ścisłe, a twórcze myślenie, wyobraźnia i przede wszystkim - innowacja. Największym wyzwaniem dla menedżerów będzie przestawienie się na nową filozofię działania. Istotna stanie się strategia projektowa i proces innowacyjny ukierunkowany na potrzeby klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu