BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Omachel Radosław, Styczek Dariusz
Tytuł
Rynek rośnie jak na drożdżach
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 18 (182), s. 44-47
Słowa kluczowe
Public relations, Agencje public relations, Reklama
Public relations, Public relations agencies, Advertising
Uwagi
Zawiera tabele: [1] Największe firmy PR w Polsce, [2] Średnie przychody agencji PR w mln euro (w wybranych krajach Europy).
Abstrakt
Rynek public relations rozwija się dwa-trzy razy szybciej niż reklama. Jest to wynikiem dobrej koniunktury gospodarczej, ale także światowego trendu odchodzenia od reklamy na rzecz PR. Polski PR jest mocno skoncentrowany w Warszawie - poza stolicą siedziby nie ma żadna większa agencja. Pod względem rentowności polskie agencje pozostają w tyle nie tylko za europejskimi liderami, ale także krajami naszego regionu. Mimo to, dzięki coraz lepszej kondycji polskich firm usługi PR są coraz bardziej dostępne, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu