BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brady Diane
Tytuł
Na kłopoty najlepsza reklama
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 17 (181), s. 42-43
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia przedsiębiorstwa, Kryzys przedsiębiorstwa
Marketing, Corporation strategies, Enterprises crisis
Firma/Organizacja
Merck & Co., American International Group Inc. (AIG), Morgan Stanley
, ,
Abstrakt
Mechanizmy zachowań w sytuacji kryzysowej zmieniły się radykalnie. W zależności od przyczyn problemów strategie firm zdecydowanie się różnią: od umieszczenia szefa koncernu na liście gości w serii talk-show przez zwiększenie liczby publikowanych reklam do kontaktów z konsumentami przez internet. W artykule opisano taktykę stosowane przez AIG, Morgan Stanley i Merck, które przeżywają ciężkie chwile.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu