BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Omachel Radosław
Tytuł
Rozgłośnia, która nie chce być liderem
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 19 (183), s. 46-47
Słowa kluczowe
Media, Radiofonia, Środki masowego przekazu
Media, Radio broadcasting, Mass media
Abstrakt
Rankingi słuchalności jednoznacznie wskazują, że ogólnopolskie stacje radiowe tracą słuchaczy, a w przypadku Radia Zet spadek ten jest znaczny. Artykuł omawia tę sytuację, wymienia błędy warszawskiej rozgłośni, przedstawia stanowisko prezesa holdingu Eurozet, właściciela Radia Zet.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu