BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Zostały tylko marka i długi
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 20 (184), s. 26-28
Słowa kluczowe
Upadłość przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Enterprise bankruptcy, Enterprise management
Uwagi
Zawiera wykres: "Historia upadku Swarzędza SA"
Firma/Organizacja
Swarzędzka Fabryka Mebli
Abstrakt
W artykule przedstawiono kryzysową sytuację firmy Swarzędz SA. Nowy prezes musi zdobyć 34,5 mln zł. Jeśli się nie uda, firma ogłosi bankructwo. Jego plan jest prosty - firma pozbędzie się zbędnego majątku i zredukuje koszty oraz skoncentruje się na produkcji najbardziej rentownych linii. Kluczem do sukcesu ma jednak być zmiana modelu biznesowego - firma ma się zająć projektowaniem i sprzedażą. W artykule zamieszczono także analizę SWOT.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu