BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Mistrzowie kreacji
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 21 (185), s. 34-39
Słowa kluczowe
Innowacyjność, Innowacyjność gospodarki, Kreatywność, Innowacyjność przedsiębiorstw, Badania i rozwój (B+R), Nowe technologie, Innowacje
Innovative character, Innovation economy, Creativity, Enterprise innovation, Research & Development (R+D), High-tech, Innovations
Uwagi
Zawiera wykresy: [1]"Średnie wydatki na badania i rozwój na jednego mieszkańca"; [2]"Udział produktów zaawansowanych technologicznie w całości eksportu"
Abstrakt
W rankingach porównujących kraje pod względem poziomu innowacyjności polska gospodarka wypada słabo. Są jednak firmy, instytucje i ludzie, którzy udowadniają, że warto zainwestować w nowatorskie rozwiązania. Bycie innowacyjnym, rozumiane jako budowanie mostów między potrzebami a istniejącymi możliwościami opłaca się. Świadczą o tym przedsiębiorstwa i ludzie przedstawieni w artykule - grupa ADB, pracownia sprzętu alpinistycznego "Małachowski", Blue Media, UPC Polska, III LO im. Marynarki Wojennej RP w Gdyni, stowarzyszenie Ekon, trener kadry narodowej w pływaniu, SferaNet, Biocontract, agencja JWT.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu