BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dołhasz Magdalena (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Instrumenty promocji stosowane przez lokalne agencje reklamowe : (na podstawie badań krakowskich agencji reklamowych)
Promotion Instruments Employed by Local Advertising Agencies (Based on Research of Kraków Advertising Agencies)
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2002, nr 581, s. 121-130, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Promocja, Agencje reklamowe, Rynek reklamy, Rynki lokalne, Formy promocji, Aktywizacja sprzedaży
Promotion, Advertising agency, Advertising market, Local markets, Promotion forms, Sales promotion
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono formy i środki promocji stosowane przez agencje reklamowe działające na rynku lokalnym. Badania przeprowadzono w małych i średnich agencjach, których atutem jest konkurencyjność cenowa, duża dostępność i dobra znajomość warunków lokalnych.

The aim of this article is to identify the forms and methods of promotion used by advertising agencies. The author tries to answer the following questions: do advertising agencies engaged in advertising activities resort to the practice of promotion itself; and what promotional forms do advertising agencies employ on the Polish market? She answers these questions by carrying out research on small and medium-sized domestic (Polish) agencies active on local and regional markets. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Angielsko-polski słownik pojęć stosowanych w reklamie, Biuro Reklamy TVP, Warszawa 1994.
  2. Dołhasz M., Rynek reklamy w Polsce - instytucje i mechanizmy funkcjonowania, praca doktorska, AE w Krakowie, Kraków 1996.
  3. Strużycki M., Reklama, PWE, Warszawa 1976.
  4. Sztucki T., Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
  5. Węzłowe problemy marketingu, pod red. M. Rydla, Uniwersytet Gdański, Gdańsk 1991.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu