BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Elgin Ben
Tytuł
U steru fabryki pomysłów Google'a
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 21 (185), s. 54-56
Słowa kluczowe
Innowacje, Innowacyjność, Osobowość kierownika, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wyszukiwarki internetowe
Innovations, Innovative character, Manager personality, Enterprise management, Internet search engine
Firma/Organizacja
Google Inc.
Abstrakt
W artykule przedstawiono sylwetkę Marissy Mayer, która w Google jest dyrektorem oddziału sieciowych produktów konsumenckich, choć ta nazwa stanowiska nie oddaje w pełni jej władzy i wpływów, które zdobyła jako "mistrz innowacji". Uczestniczy w opracowywaniu wszystkich rozwiązań, z których korzysta przeciętny użytkownik Google'a, pomaga w selekcji nowych pomysłów, które zasługują na uwagę założycieli koncernu. Mayer nie zajmuje się wszystkim sama. Sukces Google'a opiera się m.in. na przekonaniu, że dobre pomysły mogą i powinny pochodzić ze wszystkich dostępnych źródeł. Marissa Mayer uważa, że podstawą wprowadzania innowacji jest odwaga. Jednym natomiast z jej sposobów trzymania wszystkiego w ryzach jest budowanie familijnej atmosfery w koncernie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu