BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dudek Małgorzata Alicja
Tytuł
Przynęta na klienta
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 43, s. 24-25
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Jakość usług, Doradztwo finansowe, Bankowość prywatna
Banking services, Quality of services, Financial consulting, Private banking
Abstrakt
Artykuł podejmuje problem oferty bankowej skierowanej do zamożnych klientów. Porównano standard usług w tym zakresie w Polsce i na świecie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu