BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mokrysz Adam
Tytuł
Silna marka to podstawa
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 23, s. 14-16
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Marketing
Brand, Product brand, Marketing
Firma/Organizacja
Atlas, Mokate, Mlekovita, Mlekpol, Kamis, Wedel
, , , , ,
Abstrakt
Silna marka, z wysokim udziałem w rynku, gwarantuje wyższą zyskowność sprzedaży. Ostatnio w Polsce coraz częściej przy okazji sprzedaży przedsiębiorstw mówi się właśnie o wartości marek. Widacznym zjawiskiem ekonomicznym jest wykupywanie polskich marek przez zagraniczne koncerny. Świetnymi przykładami silnych, polskich marek są m.in. Atlas, Mokate, Mlekpol, Mlekovita, Kamis, Wedel.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu