- Autor
- Mokrysz Adam
- Tytuł
- Silna marka to podstawa
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 23, s. 14-16
- Słowa kluczowe
- Marka produktu, Marka, Marketing
Product brand, Brand, Marketing - Firma/Organizacja
- Atlas, Mokate, Mlekovita, Mlekpol, Kamis, Wedel
, , , , , - Abstrakt
- Silna marka, z wysokim udziałem w rynku, gwarantuje wyższą zyskowność sprzedaży. Ostatnio w Polsce coraz częściej przy okazji sprzedaży przedsiębiorstw mówi się właśnie o wartości marek. Widacznym zjawiskiem ekonomicznym jest wykupywanie polskich marek przez zagraniczne koncerny. Świetnymi przykładami silnych, polskich marek są m.in. Atlas, Mokate, Mlekpol, Mlekovita, Kamis, Wedel.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol