BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pierścionek Zdzisław
Tytuł
Koncepcje konkurencyjności przedsiębiorstwa
Źródło
Przegląd Organizacji, 2005, nr 9, s. 7-9
Słowa kluczowe
Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji, Otoczenie przedsiębiorstwa
Enterprise competitiveness, Competition strategy, Enterprise environment
Abstrakt
Przybliżono pojęcie "koncepcja konkurencyjności przedsiębiorstwa". Zwrócono uwagę na tradycyjne oraz nowe koncepcje. Przedstawiono łańcuch przyczynowo-skutkowy tworzenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R.A. D'AVENI, Hypercompetitive Rivalries, The Free Press, New York 1995, s. 220.
  2. Z. PIERŚCIONEK i in., Czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynku UE, - Ministerstwo Nauki i Informatyzacji 2005.
  3. M. PORTER, Porter o konkurencji, PWE, Warszawa 2001.
  4. STRATEGOR, Zarządzanie firmą, PWE, Warszawa 1999, s. 254.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu