BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Reymer-Goździewicz Aleksandra
Tytuł
Marki własne dyskontują sukces (cz.III)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 11, s. 37-39
Słowa kluczowe
Marka produktu, Marka handlowa, Strategia produktu, Strategia marketingowa, Pozycjonowanie marki
Product brand, Private label, Product strategy, Marketing strategy, Brand positioning
Abstrakt
W niniejszej części cyklu zaprezentowano przykłady, w jaki sposób producenci dóbr markowych operujący w ramach sektora FMCG mogą wykorzystać "Macierz Strategicznego Pozycjonowania Kategorii" podczas definiowania swojej strategii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu