BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Capell Kerry
Tytuł
Jak szwedzki detalista przekształcił się w globalną kultową markę
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005/2006, nr 24-25, s. 28-35
Słowa kluczowe
Przemysł meblarski, Meble, Polityka cenowa, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Oferta handlowa, Strategia przedsiębiorstwa
Furniture industry, Furniture, Pricing policy, Globalization of enterprise activity, Trade offer, Corporation strategies
Uwagi
Zawiera wykresy: "Ikea w liczbach": [1]"Roczna sprzedaż (2000-2005)"; [2]"Sprzedaż w 2005r. wg regionów"; [3]"Kraje będące największymi dostawcami firmy"
Firma/Organizacja
IKEA
Abstrakt
Artykuł przedstawia tajemnice osiągnięcia globalnego sukcesu przez firmę Ikea. Ikea to znacznie więcej niż przedsiębiorstwo oferujące meble, firma sprzedaje klientom styl życia. Tym, co fascynuje zarówno klientów, jak i uczonych, jest wizyta w sklepie - doświadczenie identyczne na całym świecie. Zgromadzono tam wszystko, co potrzebne w domu, od szfek kuchennych po świeczniki. To jedyna firma, która zapewnia klientom koncepcji całego mieszkania. Również polityka cięcia cen jest jedyna w swoim rodzaju.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu