BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ankiel-Homa Magdalena, Olejniczak Tomasz
Tytuł
Dysonans pozakupowy - odczucia niezadowolonego klienta
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 1, s. 38-41
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Zakup, Proces podejmowania decyzji, Psychologia konsumenta
Consumer behaviour, Purchasing, Decision making process, Consumer psychology
Abstrakt
Omówiono proces decyzyjny konsumenta. Przedstawiono sposoby postępowania konsumentów po zakupie produktów/usług. Przybliżono czynniki zwiększające prawdopodobieństwo wystąpienia dysonansu pozakupowego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. FALKOWSKI, T. TYSZKA, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Gdańsk 2003, s. 237.
  2. L. GARBARSKI, Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998, s. 74.
  3. J. HOROVITZ, M.J. PANAK, La Satisfaction totale du client, Dunod, Paris 1994, s. 34.
  4. D. J. LONDON, A. J. DELLA BRITTA, Customer Behavior, McGraw-Hill, New York 1993, s. 182.
  5. S. SMYCZEK, Dysonans pozakupowy - porażka czy obszar działania firmy, "Marketing i Rynek", 3/2002, s. 12.
  6. S. SMYCZEK, I. SOWA, Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje, Difin, Warszawa 2004, s. 167.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu