BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacki Robert
Tytuł
Działania polskich przedsiębiorstw w zakresie oceny efektów promocji
Activities of Polish Enterprises as Regards Evaluation of Promotion Effects
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2005, nr 6, s. 27-34
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Promocja, Promocja przedsiębiorstwa
Enterprises, Promotion, Promotion of enterprise
Uwagi
summ., rez.
Abstrakt
W artykule przedstawiono skalę działań oceniających promocję w polskich przedsiębiorstwach. Omówiono bariery ograniczające działania zwiazane z oceną promocji. Przedstawiono perspektywy rozwoju badań zwiazanych z oceną promocji.

One of the most important stages of promotional activities management its their evaluation. However, many Polish enterprises do not carry out activities evaluating promotion effects. Those, which undertake such procedures, focus, first of all, on comparison of sales volumes, and they more seldom use surveys aimed at a complex description of the promotion effects. The reason for such a state of affairs are, on the one hand, financial barriers and, on the other hand, lack of knowledge on the usable methods of evaluation and lack of trust in their reliability. Worrying is also the fact that the majority of enterprises do not intend, in the nearest future, to introduce whatever alterations as regards evaluation of effects of promotion. This means that we shall still have to do with the campaigns being carried out based on intuition and not fully reasonable market information. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa 2001.
  2. Komunikowanie marketingowe, pod red. M. Rydla, ODDK, Gdańsk 2001.
  3. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  4. Nowacki R., Ocena efektywności i skuteczności działalności promocyjnej w przedsiębiorstwie, IRWiK, Warszawa 2004 (maszynopis powielony).
  5. Nowacki R., Strużycki M., Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu