BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piskiewicz Lucyna
Tytuł
Preferencje konsumentów dotyczące korzystania z sieci handlowej
Consumres' Preferences Concerning the Use of Trade Network
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2005, nr 6, s. 34-39
Słowa kluczowe
Sieci handlowe, Konsument, Preferencje konsumenta
Chain stores, Consumer, Consumer preferences
Uwagi
summ., rez.
Abstrakt
W artykule przedstawiono miejsca zakuou produktów żywnościowych i nieżywnościowych. Omówiono kryteria wyboru preferowanych miejsc zakupu.

Purchases of consumption products are made by consumers mainly at traditional shops. Quantitative development as well as transformations of the qualitative nature of the trade outlets undoubtedly affect consumer's purchasing behaviours, creating great opportunities for choice of the place of purchasing the definite consumption products. In her article, the author presents the results of the questionnaire-based survey on the preferred places of purchasing seven groups of products as well as the factors deciding the choice of the preferred trade outlet. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu