BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Kreowanie hitów
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005/2006, nr 24-25, s. 68-71
Słowa kluczowe
Nowe technologie, Elektronika, Turystyka, Oferta handlowa
High-tech, Electronics, Tourism, Trade offer
Abstrakt
Artykuł prezentuje nowości rynkowe, jakie pojawią się w nowym roku w ofercie producentów. Cała sztuka w tym, aby uwieść klienta, a konkurenta zaskoczyć - przekonują producenci. Przedstawione nowości dotyczą elektroniki, komputerów, sprzętu turystycznego oraz książek. Rok 2006 będzie czasem doskonalenia i rozwijania już istniejących rozwiązań. Wygląd swój zmienią komputery stacjonarne - staną się podobne do sprzętu audio-wideo. W branży turystycznej hitem będą wycieczki do Afryki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu