BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kiley David, Lowry Tom
Tytuł
Koniec telewizji (takiej, jaką znacie)
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005/2006, nr 24-25, s. 76-79
Słowa kluczowe
Telewizja, Nowe technologie, Internet, Reklama telewizyjna, Reklama w internecie, Media, Usługi internetowe, Telewizja cyfrowa
Television, High-tech, Internet, Television advertising, Internet advertising, Media, Internet services, Digital television
Abstrakt
W erze rozrywki na życzenie wielkie media chcą dawać odbiorcom takie programy, o jakich zamarzą. Już teraz internet i przenośne urządzenia elektroniczne za niewielką opłatę zapewniają dostęp do wszelkiego rodzaju rozrywki. Dlatego telewizja tradycyjna obawia się, że straci swą widownię, specjaliści od marketingu nie będą chcieli płacić za dotarcie do masowej publiczności, a zatem wpływy z reklam będą maleć.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu